Fatalism

Fatalism

Fatalism

Fatalism yra Salem Rashid Skourlis – menininko, kompozitoriaus ir kino kūrėjo – garso ir konceptuali tapatybė. Jo kūryba nagrinėja natūralios intelekto ir sintetinių sistemų susipynimą. Kuriantis ritualinio performanso, spekuliatyvaus kino ir instaliacijos ribose, jo praktika kyla iš postindustrinio žlugimo ir mitinės atsinaujinimo įtampų. Jis vadovaujasi diasporos atminties, ezoterinių tyrimų ir ekologinio skubėjimo etosu. Fatalism perteikia dažnius iš suirusios praeities ir galimų ateičių. Susirūpinęs organinės sąmonės išnykimu sparčiai kintančių technologinių režimų kontekste, jis kuria naudodamas tiek kibernetines architektūras, tiek bioakustinius reiškinius – perteikdamas garsą ne tik kaip signalą, bet ir kaip burtą, randą bei sąmoningumą.

Fatalism yra Salem Rashid Skourlis – menininko, kompozitoriaus ir kino kūrėjo – garso ir konceptuali tapatybė. Jo kūryba nagrinėja natūralios intelekto ir sintetinių sistemų susipynimą. Kuriantis ritualinio performanso, spekuliatyvaus kino ir instaliacijos ribose, jo praktika kyla iš postindustrinio žlugimo ir mitinės atsinaujinimo įtampų. Jis vadovaujasi diasporos atminties, ezoterinių tyrimų ir ekologinio skubėjimo etosu. Fatalism perteikia dažnius iš suirusios praeities ir galimų ateičių. Susirūpinęs organinės sąmonės išnykimu sparčiai kintančių technologinių režimų kontekste, jis kuria naudodamas tiek kibernetines architektūras, tiek bioakustinius reiškinius – perteikdamas garsą ne tik kaip signalą, bet ir kaip burtą, randą bei sąmoningumą.

Fatalism yra Salem Rashid Skourlis – menininko, kompozitoriaus ir kino kūrėjo – garso ir konceptuali tapatybė. Jo kūryba nagrinėja natūralios intelekto ir sintetinių sistemų susipynimą. Kuriantis ritualinio performanso, spekuliatyvaus kino ir instaliacijos ribose, jo praktika kyla iš postindustrinio žlugimo ir mitinės atsinaujinimo įtampų. Jis vadovaujasi diasporos atminties, ezoterinių tyrimų ir ekologinio skubėjimo etosu. Fatalism perteikia dažnius iš suirusios praeities ir galimų ateičių. Susirūpinęs organinės sąmonės išnykimu sparčiai kintančių technologinių režimų kontekste, jis kuria naudodamas tiek kibernetines architektūras, tiek bioakustinius reiškinius – perteikdamas garsą ne tik kaip signalą, bet ir kaip burtą, randą bei sąmoningumą.

Fatalism yra Salem Rashid Skourlis – menininko, kompozitoriaus ir kino kūrėjo – garso ir konceptuali tapatybė. Jo kūryba nagrinėja natūralios intelekto ir sintetinių sistemų susipynimą. Kuriantis ritualinio performanso, spekuliatyvaus kino ir instaliacijos ribose, jo praktika kyla iš postindustrinio žlugimo ir mitinės atsinaujinimo įtampų. Jis vadovaujasi diasporos atminties, ezoterinių tyrimų ir ekologinio skubėjimo etosu. Fatalism perteikia dažnius iš suirusios praeities ir galimų ateičių. Susirūpinęs organinės sąmonės išnykimu sparčiai kintančių technologinių režimų kontekste, jis kuria naudodamas tiek kibernetines architektūras, tiek bioakustinius reiškinius – perteikdamas garsą ne tik kaip signalą, bet ir kaip burtą, randą bei sąmoningumą.

Fatalism yra Salem Rashid Skourlis – menininko, kompozitoriaus ir kino kūrėjo – garso ir konceptuali tapatybė. Jo kūryba nagrinėja natūralios intelekto ir sintetinių sistemų susipynimą. Kuriantis ritualinio performanso, spekuliatyvaus kino ir instaliacijos ribose, jo praktika kyla iš postindustrinio žlugimo ir mitinės atsinaujinimo įtampų. Jis vadovaujasi diasporos atminties, ezoterinių tyrimų ir ekologinio skubėjimo etosu. Fatalism perteikia dažnius iš suirusios praeities ir galimų ateičių. Susirūpinęs organinės sąmonės išnykimu sparčiai kintančių technologinių režimų kontekste, jis kuria naudodamas tiek kibernetines architektūras, tiek bioakustinius reiškinius – perteikdamas garsą ne tik kaip signalą, bet ir kaip burtą, randą bei sąmoningumą.