Hyeji Nam

Hyeji Nam

Hyeji Nam

Hyeji Nam (g. 1993 m., Seulas) yra menininkė, muzikantė ir tyrėja, gyvenanti Vienoje. Performanso, garso ir instaliacijos pagalba ji performuoja kultūrinę atmintį, naudodama įkūnytas intervencijas, kurios remiasi transkultūrinėmis mitologijomis. Jos kūryboje naudojama balso apdorojimo technologija, dirbtinio intelekto generuotas garsas ir gestų atpažinimo sąsajos, kurios susilieja tarp analoginių ir algoritminių realybių.

Hyeji Nam kūryba remiasi literatūra, seksualumu, socialiniais tabu ir matomumo politika, keliančiais klausimą, kas pasakoja kurias istorijas ir kaip. Jos darbai buvo pristatyti Gvangdžu bienalėje, Liste Art Basel, CTM festivalyje, mumok ir Belvedere 21 Vienoje, dažnai kuriant naujas atmosferines erdves, kurios sukelia buvimo, pažeidžiamumo ir spekuliatyvios transformacijos pojūtį.

Hyeji Nam (g. 1993 m., Seulas) yra menininkė, muzikantė ir tyrėja, gyvenanti Vienoje. Performanso, garso ir instaliacijos pagalba ji performuoja kultūrinę atmintį, naudodama įkūnytas intervencijas, kurios remiasi transkultūrinėmis mitologijomis. Jos kūryboje naudojama balso apdorojimo technologija, dirbtinio intelekto generuotas garsas ir gestų atpažinimo sąsajos, kurios susilieja tarp analoginių ir algoritminių realybių.

Hyeji Nam kūryba remiasi literatūra, seksualumu, socialiniais tabu ir matomumo politika, keliančiais klausimą, kas pasakoja kurias istorijas ir kaip. Jos darbai buvo pristatyti Gvangdžu bienalėje, Liste Art Basel, CTM festivalyje, mumok ir Belvedere 21 Vienoje, dažnai kuriant naujas atmosferines erdves, kurios sukelia buvimo, pažeidžiamumo ir spekuliatyvios transformacijos pojūtį.

Hyeji Nam (g. 1993 m., Seulas) yra menininkė, muzikantė ir tyrėja, gyvenanti Vienoje. Performanso, garso ir instaliacijos pagalba ji performuoja kultūrinę atmintį, naudodama įkūnytas intervencijas, kurios remiasi transkultūrinėmis mitologijomis. Jos kūryboje naudojama balso apdorojimo technologija, dirbtinio intelekto generuotas garsas ir gestų atpažinimo sąsajos, kurios susilieja tarp analoginių ir algoritminių realybių.

Hyeji Nam kūryba remiasi literatūra, seksualumu, socialiniais tabu ir matomumo politika, keliančiais klausimą, kas pasakoja kurias istorijas ir kaip. Jos darbai buvo pristatyti Gvangdžu bienalėje, Liste Art Basel, CTM festivalyje, mumok ir Belvedere 21 Vienoje, dažnai kuriant naujas atmosferines erdves, kurios sukelia buvimo, pažeidžiamumo ir spekuliatyvios transformacijos pojūtį.

Hyeji Nam (g. 1993 m., Seulas) yra menininkė, muzikantė ir tyrėja, gyvenanti Vienoje. Performanso, garso ir instaliacijos pagalba ji performuoja kultūrinę atmintį, naudodama įkūnytas intervencijas, kurios remiasi transkultūrinėmis mitologijomis. Jos kūryboje naudojama balso apdorojimo technologija, dirbtinio intelekto generuotas garsas ir gestų atpažinimo sąsajos, kurios susilieja tarp analoginių ir algoritminių realybių.

Hyeji Nam kūryba remiasi literatūra, seksualumu, socialiniais tabu ir matomumo politika, keliančiais klausimą, kas pasakoja kurias istorijas ir kaip. Jos darbai buvo pristatyti Gvangdžu bienalėje, Liste Art Basel, CTM festivalyje, mumok ir Belvedere 21 Vienoje, dažnai kuriant naujas atmosferines erdves, kurios sukelia buvimo, pažeidžiamumo ir spekuliatyvios transformacijos pojūtį.

Hyeji Nam (g. 1993 m., Seulas) yra menininkė, muzikantė ir tyrėja, gyvenanti Vienoje. Performanso, garso ir instaliacijos pagalba ji performuoja kultūrinę atmintį, naudodama įkūnytas intervencijas, kurios remiasi transkultūrinėmis mitologijomis. Jos kūryboje naudojama balso apdorojimo technologija, dirbtinio intelekto generuotas garsas ir gestų atpažinimo sąsajos, kurios susilieja tarp analoginių ir algoritminių realybių.

Hyeji Nam kūryba remiasi literatūra, seksualumu, socialiniais tabu ir matomumo politika, keliančiais klausimą, kas pasakoja kurias istorijas ir kaip. Jos darbai buvo pristatyti Gvangdžu bienalėje, Liste Art Basel, CTM festivalyje, mumok ir Belvedere 21 Vienoje, dažnai kuriant naujas atmosferines erdves, kurios sukelia buvimo, pažeidžiamumo ir spekuliatyvios transformacijos pojūtį.