MIRA新伝統 pradėjo savo kelią Tokijo pogrindžio meno scenoje, kur elektroninis muzikantas Raphael ir atlikėja Honami pirmą kartą sujungė savo praktikas į eksperimentinį dialogą tarp garso, judesio ir teorinės fantastikos. Iš pradžių tai buvo garso peizažų tyrinėjimas, kuris netrukus virto įtraukiančiais ritualiniais pasirodymais – pasaulio kūrimo veiksmais, kurie priešinasi kultūrinei homogenizacijai ir iš naujo įsivaizduoja nežmogiškąsias mitologijas.
Persikėlę į Atėnus, jie koncertuoja visoje Europoje, pristatydami savo hibridinius audiovizualinius ritualus tokiuose festivaliuose kaip 3HD Festivalis (Berlynas), La Station Électronique (Paryžius), Unsafe and Sounds (Viena) ir Krama Festivalis (Graikija). Jų kūryba jungia elektroninę muziką, spekuliatyvų pasakojimą ir gyvą ritualą, kviečiant alternatyvias ateitis.
MIRA新伝統 pradėjo savo kelią Tokijo pogrindžio meno scenoje, kur elektroninis muzikantas Raphael ir atlikėja Honami pirmą kartą sujungė savo praktikas į eksperimentinį dialogą tarp garso, judesio ir teorinės fantastikos. Iš pradžių tai buvo garso peizažų tyrinėjimas, kuris netrukus virto įtraukiančiais ritualiniais pasirodymais – pasaulio kūrimo veiksmais, kurie priešinasi kultūrinei homogenizacijai ir iš naujo įsivaizduoja nežmogiškąsias mitologijas.
Persikėlę į Atėnus, jie koncertuoja visoje Europoje, pristatydami savo hibridinius audiovizualinius ritualus tokiuose festivaliuose kaip 3HD Festivalis (Berlynas), La Station Électronique (Paryžius), Unsafe and Sounds (Viena) ir Krama Festivalis (Graikija). Jų kūryba jungia elektroninę muziką, spekuliatyvų pasakojimą ir gyvą ritualą, kviečiant alternatyvias ateitis.
MIRA新伝統 pradėjo savo kelią Tokijo pogrindžio meno scenoje, kur elektroninis muzikantas Raphael ir atlikėja Honami pirmą kartą sujungė savo praktikas į eksperimentinį dialogą tarp garso, judesio ir teorinės fantastikos. Iš pradžių tai buvo garso peizažų tyrinėjimas, kuris netrukus virto įtraukiančiais ritualiniais pasirodymais – pasaulio kūrimo veiksmais, kurie priešinasi kultūrinei homogenizacijai ir iš naujo įsivaizduoja nežmogiškąsias mitologijas.
Persikėlę į Atėnus, jie koncertuoja visoje Europoje, pristatydami savo hibridinius audiovizualinius ritualus tokiuose festivaliuose kaip 3HD Festivalis (Berlynas), La Station Électronique (Paryžius), Unsafe and Sounds (Viena) ir Krama Festivalis (Graikija). Jų kūryba jungia elektroninę muziką, spekuliatyvų pasakojimą ir gyvą ritualą, kviečiant alternatyvias ateitis.
MIRA新伝統 pradėjo savo kelią Tokijo pogrindžio meno scenoje, kur elektroninis muzikantas Raphael ir atlikėja Honami pirmą kartą sujungė savo praktikas į eksperimentinį dialogą tarp garso, judesio ir teorinės fantastikos. Iš pradžių tai buvo garso peizažų tyrinėjimas, kuris netrukus virto įtraukiančiais ritualiniais pasirodymais – pasaulio kūrimo veiksmais, kurie priešinasi kultūrinei homogenizacijai ir iš naujo įsivaizduoja nežmogiškąsias mitologijas.
Persikėlę į Atėnus, jie koncertuoja visoje Europoje, pristatydami savo hibridinius audiovizualinius ritualus tokiuose festivaliuose kaip 3HD Festivalis (Berlynas), La Station Électronique (Paryžius), Unsafe and Sounds (Viena) ir Krama Festivalis (Graikija). Jų kūryba jungia elektroninę muziką, spekuliatyvų pasakojimą ir gyvą ritualą, kviečiant alternatyvias ateitis.
MIRA新伝統 pradėjo savo kelią Tokijo pogrindžio meno scenoje, kur elektroninis muzikantas Raphael ir atlikėja Honami pirmą kartą sujungė savo praktikas į eksperimentinį dialogą tarp garso, judesio ir teorinės fantastikos. Iš pradžių tai buvo garso peizažų tyrinėjimas, kuris netrukus virto įtraukiančiais ritualiniais pasirodymais – pasaulio kūrimo veiksmais, kurie priešinasi kultūrinei homogenizacijai ir iš naujo įsivaizduoja nežmogiškąsias mitologijas.
Persikėlę į Atėnus, jie koncertuoja visoje Europoje, pristatydami savo hibridinius audiovizualinius ritualus tokiuose festivaliuose kaip 3HD Festivalis (Berlynas), La Station Électronique (Paryžius), Unsafe and Sounds (Viena) ir Krama Festivalis (Graikija). Jų kūryba jungia elektroninę muziką, spekuliatyvų pasakojimą ir gyvą ritualą, kviečiant alternatyvias ateitis.